älskling

jag är så jävla glad. vet ni varför ? jag fick tag i alexandra idag, vi har inte pratat på säkert ett halv år.. helt sjukt egentligen! 
& nu har vi hittat tillbaka, bara att kämpa så funkar allt.

alexandra, jag vill att du ska veta att jag har saknat dig så jävla mycket. du är min andra bättre halva, & har vart det från första gången jag lärde känna dig. jag litar på dig till 110% och kommer alltid att göra det, vad som än händer, vi har mycket att prata om nu , efter alla månader. Allt har vart knas när du inte funnits vid min sida. ville bara skriva det. jag älskar dig alex <3

idag va jag på praon och det sög, mm aa. sen träffa jag maddebabe.
på onsdag är det begravning :( tjarå!
färgade håret idag med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0